torsdag 19 augusti 2010

Datorbrist

Vi har sex datorer på fem personer. Borde ju vara lagom kan man tycka.

Men man kan bara spela WoW på två av dem och vi är tre (ibland fyra) som vill spela. En av dessa två datorer är dessutom den enda man kan spela Sims på och det är det någon annan som vill spela. Sagas dator får inte lånas ut till de små barnen och eftersom Eriks dator är så kass så det ingen som vill använda den. Min kan man inte spela Panfu på vilket både Erik och Klara tycker är jävligt tråkigt.

Jag vill ha minst en ny bärbar dator i födelsedagspresent alltså. Helst två. Kan någon fixa det?

3 kommentarer:

Dehäreja sa...

Maken läser väl din blogg antar jag?! Då e de ju redan kirrat, eller hur :D

Articuno sa...

Han är väl den som har mest att vinna på det egentligen (jag spelar ju på hans jämt), men eftersom vi inte har det särskilt fett nuförtiden så får det nog bli någon annan som fixar det. Tyvärr.

XXX sa...

Önskar jag kunde hjälpa dig med den saken men dessvärre kan du nog inte räkna med det.
Hoppas att det löser sig.