lördag 21 juli 2007

Jag orkar inte just nu

Jag har så otroligt mycket att berätta – om helikopterturen i New York, om bröllopet i Las Vegas, om allt som jag har gjort de senaste dagarna. Men jag orkar inte.

Jag klev på ett plan i Las Vegas 07.10 igår morse och landade 25 timmar senare i Stockholm. Under den tiden har någon stulit nio timmar av mig. Nio timmar är bara borta. Det är inte så att jag vill ha dem tillbaka, men jag gillar inte tanken på att de bara försvann.

Jag visar två bilder istället.

Äkta vara:
Inte lika äkta vara:

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fast alltså, du fick ju några gratis tidigare ju? Det var bara det att du fick låna dessa timmar några dagar.

Det är förresten ränta på de där lånade timmarna, det är därför man är så trött efteråt har jag hört.

-C

Eva-L sa...

Jättefina bilder från vigseln? Och lite underliga... Jag hade velat ha ljudupptagning också. Killen i guldkavaj, sjöng han eller är det bara en pose som gör at det ser ut som om han sjunger?

Articuno sa...

Klart som fan han sjöng, det var ju Elvis!

Du kan få så mycket ljud och bild du vill, vi har hela spektaklet på DVD.

Eva-L sa...

Fantastiskt! Ännu en sak att längta hem till!