torsdag 2 augusti 2007

POKÉMON RULES!!!


"Mamma, nästa gång jag möter dig så kommer jag att slå ner dig jättehårt! Jag ska ta min eldkastare på dig så du dör med en gång"

Ah, music to my ears. Vi ska mötas i en fajt - jag och femåringen i en strid till döden. Eller tills någon svimmar, för i den här fajten dör ingen. Man svimmar bara.
.
Igår kväll, när vi hade gått och lagt oss, låg H och jag och pratade. Jag är lite bekymrad över att min vatten är en töntig pingvin som heter Prinplup. Så jävla fjantig. Hur ska jag kunna respektera den? Vi pratade en lång stund om det perfekta laget, om vilken gräs som är bäst, om huruvida det är bra eller dåligt att så många är dubbeltyper och en massa annat. Vi var rörande överens om att den största enskilda förbättringen är att man nu kan använda springskorna inomhus.
.
Sedan slutade vi prata. Jag vet inte om det var allt spelsnack eller om vi bara behövde känna oss vuxna en stund.
.
Pokemon Pearl och Diamond har äntligen kommit! Jag ser ljust på livet.

Inga kommentarer: