tisdag 9 september 2008

Jag har fyllt år

Jag har fyllt 39 år och nu är jag utrustad med ny telefon (en rosa!) och en iPod Nano (inte rosa). För två dagar sedan hade jag ingen aning om att jag behövde en iPod. Nu, efter att ha haft en i 24 timmar, kan jag inte tänka mig ett liv utan den. Märkligt.

Nu ska dricka födelsedagspresent-te ur en födelsedagspresent-mugg (efter att det har silats genom en födelsedagspresent-tesil) och och läsa Olof Sundins doktorsavhandling Informationsstrategier och yrkesidentiteter (som inte är en födelsedagspresent, den bara råkade komma på min födelsedag).

3 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis!

Eva-L sa...

Grattis!
Vad är det för färg på iPoden då? Sopm du kansek vet är min röd (men blir rosa med silkonfodralet och jag är väldigt nöjd.

Evova sa...

grattis! min ar gron. jag glomde bort att jag tycker bast om rott nar jag kopte den. blev lite stressad av valmojligheterna.