onsdag 28 februari 2007

Saker jag borde göra idag

Jag borde verkligen:

  1. Lämna tillbaka Seeking Meaning till KB (jag kan göra det i morgon, men jag borde göra det idag)
  2. Låna en annan Seeking Meaning på Stadsbiblioteket (den från KB gick inte att låna om, och jag har ju inte hunnit läsa den färdigt)
  3. Läsa Organizing Knowledge igen (jag fattade ingenting första gången jag läste den)
  4. Ta tag i hemtentan (jag kan det mesta, och det borde inte ta mer än två-tre timmar att göra den)
  5. Städa lite
  6. Diska lite
  7. Tvätta lite
  8. Hämta på dagis 15.30

Jag kommer antagligen:

  1. Sitta här en stund till
  2. Dricka lite mer kaffe
  3. Röka lite fler cigaretter
  4. Kanske, kanske kolla på Resident Evil: Apocalypse (ja, för när ska jag annars hinna se den? Det är ju inte precis en barnfilm, man måste ju passa på när de inte är hemma)
  5. Hämta på dagis 15.45

Inga kommentarer: