onsdag 4 juni 2008

Sommaruppehåll

Nu har sommaren kommit och teveveckan är helt uppfuckad. Sommaruppehåll precis överallt. I kväll är det dubbel-LOST och jag har sett fram emot det i en hel vecka. Ända tills det slog mig att det innebär att även LOST tar uppehåll över sommaren (kanske ännu längre, jag har inte vågat kolla upp hur det står till med det).

Äsch, tänker ni kanske nu. Vad gnäller hon för? Sommaren som är så härlig och man sitter ute hela kvällarna och allt är bara sååå underbart och avslappnat.

Ni förstår ingenting.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jobbigt värre. Livet är tufft för vissa. /Kim.

Eva-L sa...

Do not fear. Jag har hela Angel och hela Buffy + första säsongen av The Shield.

Anonym sa...

Ja Anna, sommaren är underbar och härlig på alla sätt. Speciellt myggorna och regnet. Mitt råd är att läsa en god bok och skita i resten, ge gärna mig ett boktips också! Helst något som inte gör mig deprimerad och cynisk eller melankolisk, det behöver jag verkligen inte! /Bea

Articuno sa...

Bea, du har väl redan läst Tartts Den Hemliga Historien antar jag? Min första uppmaning till alla som ber om boktips.

Annars har jag inte så mycket nytt att säga. Förutom Paul Auster förstås, och det har jag ju tvingat dig till redan.

Fråga Eva-L (hon med Angel, Buffy och The Shield här ovanför) - till skillnad från mig så läser hon böcker. Mycket böcker.

Anonym sa...

Ja, jag har läst den, den var helt fantastisk! Sen läste jag en annan bok av henne, "The little friend" tror jag den hette, men den var hur seg som helst. En och annan Paul Auster klämmer jag in ibland också. Jag har ett par julklappsböcker som jag fortfarande inte hunnit läsa, en Douglas Coupland och någon mer, plus att jag köpte en hel kasse deckare på Åhlens pocketrea, så jag tror sommaren blir ok, men tar såklart gärna emot fler tips!