torsdag 20 november 2008

Skor till mig


Eftersom jag misslyckades med att köpa världens varmaste kängor (jag hade siktet inställt på ett par rutiga Sorel men de hann ta slut) så har jag idag köpt världens snyggaste kängor istället.

Om maken är riktigt snäll ska han få ge mig dem i julklapp. Jag vet inte om han kommer att uppfatta det så, men det är faktiskt en stor ynnest att låta honom göra det. På så vis kommer han nämligen få glänsa varenda gång som någon kommenterar mina makalöst snygga skor och jag lite nonchalant säger "Tack, jag fick dem av min man i julklapp". Och det kommer att hända ofta, ofta.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är detta en kupp då jag igår avslöjade (och visade) paketet som redan är köpt!
Smart isåfall. Klart du ska få dem i julklapp - också!

Anonym sa...

Skitsnygga! Tuffaste morsan i Aspudden. /Kim.

Articuno sa...

Tack hjärtat. Jag ska slå in dem riktigt, riktigt snyggt också. Det här kommer att göra dig gott, älskling. ”Åh, vilken kille!”, kommer alla att tänka. ”Om bara min partner kunde vara lika underbar”. Alla kvinnor kommer att vara avundsjuka på mig och alla män kommer att vilja vara som du. Så kommer det att bli. Jodå.

Fru Mju sa...

jo, här sitter jag och avundas. och då är det ju inte ens julafton ännu...
snygga!

Eva-L sa...

barnfri helg = blogghelg, tänkte jag, men inte då.

Articuno sa...

Nej, det blev inget bloggat i helgen. Det blev idag istället.