måndag 1 december 2008

Det har varit en bra helg

Vi har varit barnfria i helgen. Himla trevligt.

Först åt vi julbord på Grands veranda (gott!) och sen shoppade vi på NK:s julavdelning (som märkligt nog hade ett mycket mediokert utbud – jag hade väntat mig betydligt mer). Sen ville vi inte shoppa mer så vi åkte hem, sparkade ut ett barn som hade råkat irra sig hemåt, och ägnade resten av kvällen åt vuxenaktiviteter.

Lunchbilder:







På söndagen jobbade vi lite och sedan åkte vi till Toys R Us och köpte julklappar.

Till Erik:

*Ben 10-röstförvrängare (om han ändå ska prata precis heeela tiden kan han ju lika gärna göra det i en rolig röst, eller hur?)
*Ben 10-klocka (jag vet inte vad man gör med den, tror att den bara låter på lite olika kul vis)
*Mikroskop
*Ben 10 - Protector of Earth, till DS
*Spyro - Dawn of the Dragon, till Wii

Shadows of Almia var slut så det får vi köpa en annan dag.

Till Klara:

*Tvillingdockor (och diaboliskt nog kommer vi inte att köpa någon tvillingdockvagn, det ska inte vara lätt att vara barn till oss)
*Bratzdocka
*Dockkläder (som inte passar tvillingdockorna. Igen, det ska inte vara lätt att vara vårt barn)
*Prinsessklänning
*iTeddy

Någon Baby Alive får hon inte. Spelar ingen roll hur mycket hon önskar sig en, den är ful och jättedyr.

Maggie Simpson-dockan som hon vill ha kommer hon dock att få, jag beställde en idag. Frakten kommer att gå på exakt lika mycket som själva dockan men så får det bli. Den är slut i alla affärer jag har varit i.

Till Saga:

*Wii Fit

Och så har jag köpt en massa andra grejer till henne också, men jag tror att hon läser här ibland så jag vill inte berätta vad det är. Wii-spelet vet hon redan om.

Inga kommentarer: