tisdag 28 april 2009

Mina SMS

Regler: Bläddra fram ditt 10:e SMS i inkorgen och skriv det som svar på första frågan. Bläddra vidare tio sms till och använd alltså ditt 20:e som svar på nästa fråga, osv.

- Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Nils kommer om en kvart, passar det?

- Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Trist för dig att vara själv.

- Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Tack för det! Det blir inget för oss i år, men nästa.

- Vilket sms blev du mest berörd av?
När är det mat?

- Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Gör som du vill :)

- Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
D e lugnt, M hade 50

- Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Jag kommer missa Heroes ikväll.

- Vad vill du höra mest av allt?
Igår kl 19 föddes vår lille Daniel 3900g 50cm

- Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
[tydligen skulle jag bli helt stum, för SMS:en tog slut. Jag rensar rätt ofta, messet om nyfödde Daniel är det enda som är mer än någon vecka gammalt]

- Din mest romantiska replik?
[samma som ovan]

- Vad skulle du säga om du blev bestulen?
[se ovan]

Så, vad står det i dina SMS?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att nyheten om lille Daniel var det du ville höra mest av allt :-)

A-K

Articuno sa...

Eller hur? Det var det enda gamla mess jag hade kvar. Det enda som var värt att spara, liksom.