fredag 24 april 2009

Time well spent



8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag träffade Johan i Grantoppen(?)på jobbet idag!

Articuno sa...

Johan? Grantopp? Jag fattar inte...

Anonym sa...

Skit också, kommer inte ihåg vad han kallades för. Var i alla fall din barndomskärlek. Får nog återkomma med ett mer exakt namn på killen. Vad kass jag är!

Articuno sa...

Allvarligt, nu är jag ännu mer förvirrad. Vad vet du om mina gamla barndomskärlekar? En Johan finns det definitivt i den kategorin, men någon grantopp kan jag inte koppla honom till (och inget annat skogsrelaterat heller för den delen). Jag vill ha mer info genast!

Anonym sa...

Oj, oj, oj, jag har kontakter... Hahaha! Nej, så här var det; han kom in på jobbet och kände igen Faschings fru. De började prata och konstigare än så var det inte.

Articuno sa...

Inget stort mysterium alltså? Typ att Berit har koll på allas (verkligen ALLAS) gamla pojkvänner? Nu blir jag lite besviken, faktiskt.

Hank sa...

Men vänta lite här nu. Articunos barndomskärlek är ju jag. Om vi snackar riktig barndomskärlek. Som mellan två 10-åringar.

Och jag har aldrig varit inne på ditt jobb.

Var ska det här sluta? Mystiken tätnar.

Anonym sa...

I det här fallet är det tyvärr inte mer spännande än så,men i alla andra fall har jag koll på allas tidigare partners, nuvarande partners, kommande partners och till och med överlappande partners.

Hank: Hahaha! Trodde du ja!!!