söndag 11 april 2010

Bilder som jag undrar lite varför jag har sparat


Kan den här pastramimackan vara tänkt som ett försök att förklara varför jag gillar amerikansk matkultur? Jag tror det.



Jag gillar visserligen havrebollar jättemycket. Men varför jag tyckte att jag behövde den här bilden är väldigt oklart.



Jag tror att jag skulle skriva något om hur mycket jag avskydde min katt (i samband med en förstörd juldekoration) och hur jävla förvånad han blev när jag körde upp en nyårsraket i häcken på honom som hämnd. Men jag skrev något om att jag hade rakat honom istället och hade jag en bild på en Sphynx.




Jag vill minnas att de här bilderna var tänkta att illustrera ett inlägg om vad som skulle få mig att fundera på om jag verkligen hade valt rätt man. Jag hoppas i alla fall att det är därför jag någon gång har tyckt att de här bilderna var tillräckligt intressanta för att spara, annars är det nog något allvarligt fel på mig.




Och så en bild på Jeremy Renner från filmen 28 veckor senare, men det är ju inget särskilt konstigt egentligen. Titta på honom, han är ju skitsnygg!

1 kommentar:

Dehäreja sa...

Härliga bilder och helt fantastiska förklaringar till dessa sparade "kanvabratthabilder"!