onsdag 19 december 2007

Dagens allt annat

Dagens sysselsättning: Skriva en kort opposition på en företagsekonomigrej (och försöka att inte skriva poopsition så många gånger)
Dagens bästa: H kom hem och åt lunch med mig.
Dagens sämsta: Att bli väckt av min ständigt hungriga katt alldeles för tidigt i morse.
Dagens tv: Ingen TV idag, H kom ju hem och sabbade hela TV-planeringen. En normal dag blir det alltid Dirty Jobs på Discovery klockan 12.
Dagens frukost: Ingen alls.
Dagens lunch: Mackor.
Dagens kvällsmat: Vet inte riktigt ännu, jag får se vad småbarnen åt på dagis innan jag bestämmer mig.
Dagens godis: Hemmagjort namnlöst (med ljus choklad, Dumlekola och Vårgårdaris).
Dagens låt: Billy Idols Jingle Bell Rock (och självklart, som alla andra dagar, Kents Mannen i den vita hatten)
Dagens klädsel: Svarta jeans och röd/vitrandig tröja
Dagens köp: Fyra liter mellanmjölk
Dagens mys: Mys?
Dagens saknad: Absolut ingenting. Förutom pengar.
Dagens humör: Inte arg än.
Dagens träning: Räknas fram och tillbaka till dagis?
Dagens sötis: Jag har aldrig kallat, och kommer aldrig att kalla, någon eller något för sötis. Aldrig någonsin.
Dagens sms: ”Varor från Adlibris finns att hämta efter 17.00 på...”

Inga kommentarer: