fredag 15 februari 2008

Vilken TV-kväll!

Först ett alldeles underbart avsnitt av Spöket Laban på Bolibompa. Det var julafton och väggarna i spökenas del av slottet var pyntade med döskalletomtar. Labolina fick en nalle som höll sitt avslitna huvud under armen och Laban fick ett guldfiskskelett i en skål. Barnteve när den är som allra, allra bäst!

Sedan ett osett Scrubs där JD oroar sig för det stundande faderskapet, super sig full, blir kidnappad av de äldre homosexuella männen som partajar på hans veranda och körs till Vegas för giftermål. Han rymmer från kapellet och hamnar på scenen med Blue Man Group och tas av polisen. Turk svarar inte i telefon för han har N´Syncs Bye Bye Bye som ringsignal och börjar dansa varje gång det ringer. Cox TV luktar bajs och hans son Jack har förklaringen: "I pooped in my bed so I put it on the TV". Vuxenteve när den är som allra, allra bäst!

4 kommentarer:

Evova sa...

ah! det avsnittet sag jag forra helgen. sa bra...

Articuno sa...

Kanske det bästa någonsin.

Anonym sa...

Den där ringsignalen, jag kommer ihåg det avsnittet -- det är hur kul som helst.
Varmaste vintern sedan 1756, okey? Saker och ting går min väg, jag får fortsätta med min vädervoodoo! Yes!
-Christian

Anonym sa...

Ni behöver mer hobbies..