söndag 11 november 2007

Maken: "Jag har ett förslag på ett inlägg till din blogg. Skulle det inte vara kul om du skrev ett inlägg som var någonting i stil med:

'Jag är så glad att jag har en så fantastisk man - han gör mig verkligen sååå lycklig. Han får mig att utvecklas och ger mig stort självförtroende. Han fixar allt här hemma - trasiga avlopp, ombyggnader eller trädgårdsarbete. Inga jobb är för svåra för honom. Han tar hand om både mig och barnen på ett underbart sätt - trots de gigantiska arbetsbördorna som tynger honom på kontoret. Att han kommer hem sent någon gång ibland gör då rakt ingenting, det kompenserar han genom att göra roliga saker med barnen och fixa fantastiska middagar varje lördag.'

Skulle inte det vara ett bra inlägg, Anna?"

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl Fars dag snart, har jag hört? Kanske då?

Han vann badminton också, för fullt, jag fick storstryk.

(fast å andra sidan...)
-C