tisdag 20 januari 2009

Och så en till

Den här kommer från E-L så den är på engelska. Orkar inte översätta.

( ) Gone on a blind date
(x) Skipped school
(x) Saw someone die
( ) Been to Canada
( ) Been to Mexico
(x) Been to Florida
(x) Been on a plane
(x) Been lost
(x) Been on the opposite side of the country
( ) Gone to Washington, DC
(x) Swam in the ocean
(x) Cried yourself to sleep
(x) Played cops and robbers
(x) Recently colored with crayons
(x) Sang Karaoke
(x) Paid for a meal with coins only?
(x) Done something you told yourself you wouldn't?
(x) Made prank phone calls
(x) Laughed until some kind of beverage came out of your nose
(x) Caught a snowflake on your tongue
(x) Danced in the rain
( ) Written a letter to Santa Claus
(x) Been kissed under the mistletoe
( ) Watched the sunrise with someone you care about
(x) Blown bubbles
(x) Gone ice-skating
(x) Been skinny dipping outdoors
(x) Gone to the movies

1. Any nickname?
Nej

2. Mother's name?
Mayne

3. Favorite drink?
Frozen Margarita

4. Tattoos?
Ja, en på benet.

5. Body piercings?
Bara i öronen nu. Hade en i näsan för en massa år sedan.

6. How much do you love your job?
Har inget jobb, men jag gillar att plugga.

8. Favorite vacation spot?
Captiva Island, Florida

9. Ever been to Africa?
Ja, Marocko.

10. Ever eaten cookies for dinner?
Ja.

11. Been on TV?
Nej, det kan jag inte påstå. Man kunde skymta mig i bakgrunden en gång när Jan Guillou var och signerade böcker på mitt jobb. Jag vet inte varför teve var där, men så var det i alla fall.

12. Ever steal any traffic sign?
Nej.

13. Ever been in a car accident?
Ja, min man skulle larva sig en halkig vinterdag (någon gång på 80-talet) och råkade köra rakt in i en mur. Jag slog sönder rutan med pannan, men det blev bara ett yttepyttesår.

14. Drive a 2-door or 4-door vehicle?
Kör ingen bil alls, men vi har en 4-dörrars.

15. Favorite salad dressing?
Caesar.

16. Favorite Pie?
Vet inte. Äpple, hallon eller blåbär. Så länge som det är vaniljsås till så tror jag inte det spelar så stor roll.

17. Favorite number?
Fyra.

18. Favorite movie?
Jag har massor - Star Wars, A Clockwork Orange, Sagan om ringen, Planet Terror är några av favoriterna.

19. Favorite holiday?
Jag borde väl säga jul (för julen är ju så myyysig och alla är lediga och glada och barnen tindrar och maten är så god), men då skulle jag nog ljuga. Det blir midsommar.

20. Favorite dessert?
Pannacotta. Ren kärlek.

21. Favorite food?
Något med parmaskinka.

22. Favorite day of the week?
Lördag, tätt följt av måndag.

23. Favorite brand of body wash?
Ingen särskild tror jag.

24. Favorite toothpaste?
Dentosal med salt

25. Favorite smell?
När det regnar på våren.

26. What do you do to relax?
Tittar på teve. Men inte Prison Break för den serien stressar upp mig värre än vilken tentapress som helst.

27. How do you see yourself doing in 10 years?
Bra, tror jag.

28. How many siblings do you have?
Två. En storebror och en storasyster.

29. Farthest place you will send this?
Jag skickar inte det här till någon, lägger det på bloggen stället.

30. Who will respond to this the fastest?
Vet inte. Men alla är välkomna att svara!

Inga kommentarer: