söndag 9 mars 2008

Eriks 6-årskalas



Erik hade kalas på Livrustkammaren i går. Eftersom jag inte haft möjlighet att inhämta några medgivanden från deltagarna eller deras föräldrar har jag valt bilder som visar så lite ansikten som möjligt. Jag säger det för att jag inte vill att någon ska tro att vi är dåliga på att ta kort...


Slottskurragömma - Klara, Erik och N räknar



Slottskurragömma - Klara gömmer sig. Hon blev hittad, om ni undrar...



Inte helt prinsesslikt att lipa på det där sättet, men Klara verkar inte bry sig ett smack.



Erik fikar.



Fika i Stensalen



Lek i muséet



Mera lek.



Fina vagnar.



Erik och Klara ritar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så söta dom är i sina dräkter. Det ser ut som om de hade riktigt roligt oxå. Vilket härligt ställe att ha kalas på. /Kim. P.S Tänkte inte be dig gratta då vi gjorde det på den riktiga dagen D.S

Eva-L sa...

Fint! Snygga armar på N! Du får lägga ut tydligare bilder på mina barn om du vill.