onsdag 19 mars 2008

Ordningen är återställd, tyvärr


5 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag läser i alla fall! Inte alltid varje dag men alla inlägg :-)

Jag skriver nog om vad skit som helst, bara det jag har lust att få ur mig och ibland bara för att jag har lust att blogga fast jag inte har något bra att skriva... Relationen försöker jag lämna utanför det hela också, det har jag en lösenordsskyddad blogg för. Jag resonerar som så att om jag lämnar ut barnen så gör det inget, de är små och söta och gör barnsaker. L-G däremot bloggar inte och att lämna ut saker om honom utan hans samtycke skulle kännas fel. Bloggar jag om mitt förhållande är det ju just det jag gör.

Tror inte jag vill ha fler läsare heller, har ungefär 100 per dag och det räcker, vore bara roligt om fler kommenterade, är kommentarerna som är lite speciellt sådär. Ett tag var jag besökare-kåt som bara den och det är inte svårt att få några hundra extra varje dag men det är ju oftast bara personer som klickar sig in och vidare i alla fall, är bättre med sådana som återkommer och tycker att det de läser är roligt istället även om de inte är många.

Anonym sa...

Shit vilken lång kommentar...

Articuno sa...

"Shit vilken lång kommentar..."

Lååång kommentar till ett ordlöst inlägg. Det är bra - jämnar ut saker och ting lite.

Eva-L sa...

Men det går bra för LHC, va? Fast det spelar ingen roll för i min familj håller vi på Djurgården så östgötar vi är. (Det gäller hockey, va?)

Articuno sa...

Jo, det är hockey. Och jo, det går bra för LHC (och därmed dåligt för Djurgården).