tisdag 24 mars 2009

På den här skolan förväntas min son lära sig stava.



5 kommentarer:

Fasching sa...

Ok, bokat och klart!

4/4 kl 19.00 nånstans på söder.

Fasching sa...

Förslagsvis med start hemma hos er någon timme tidigare så jag kan dyka djupt ner i Manihanks whiskeysamling!

Anonym sa...

Hahaha! Hemlärning är kanske inte så dumt ändå...

Articuno sa...

kletskiten: Nja, hellre en kille som stavar lite kreativt än en tretandad bög-, stat- och polishatande galning som sitter på en kulle och kramar sitt gevär (för så bli man om man är hemskolad, det vet ju alla).

Fasching: Nej, jag tror inte att ni kan komma hem till oss innan. Jag kan inte säga varför, men om du funderar lite så kanske du kommer på det. Ringer det en klocka? Vi kanske kan ses på Söder någonstans? Jag vet ett bra ställe...

Fasching sa...

Klockan ringde. Pinsamt högt dessutom.